صفحات پاپ آپ

متن دلخواه شما
مرجع تخصصی تمام کنسول ها
29 / 10 / 1392 ساعت 22:44 | بازدید : 1973 | نوشته ‌شده به دست Erfan | ( نظرات )

اجرای بازی های دو کنسول Wii و Gamecube روی کامپیوتر

سلام به گيمر22 های گل. تو این تاپیک می خوام یک برنامه رو به شما معرفی کنم که بازی های کنسول Wii و Gamecube را روی کامپیوتر اجرا می کند. خوب مطمئنا Wii را که می شناسید و ممکن هست که Gamecube رو نشناسید. Gamecube یک کنسوله که با سی دی کار میکنه و گرافیکی مانند PS2 داره که تو زمان خودش طرفداران زیادی داشت ولی طرفداران PS2 بیشتر بود. من بهتون پیشنهاد میکنم که بازی هایی که برای PC نیستن و می خواین با مبدل اجرا کنید از نسخه Gamecube اون بازی استفاده کنید.
  • برای دانلود برنامه کلیک کنید
  • پسورد :
  • www.mkcenter.ir
  • درمورد برنامه: برنامه Dolphin برنامه ای است که از ان برای اجرای بازی های Wii و Gamecube استفاده می شود. این برنامه تا به اینجا بهترین کیفیت را داشته و هیچ برنامه ای بهتر از Dolphin نتوانسته بازی های Wii یا Gamecube را بر روی کامپیوتر اجرا کند. این برنامه فایل iso میگیرد و ان را اجرا میکند و شما می توانید دیسک بازی Wii یا Gamecube را خریداری کنید و مستقیما ان را اجرا کنید ولی اگه از ان ایمیج بگیرید بهتر است. برنامه ای که من پیشنهاد میکنم ازش ایمیج بگیرید Ultra Isoو Power Isoهست که ایمیجی که از بازی میگیرد بسیار مناسب برنامه است. اموزش تصویری نحوه تنظیم کردن برنامه: http://s1.picofile.com/file/7102293545/EMU_1_.jpg http://s1.picofile.com/file/7102289993/EMU_2_.jpg http://s1.picofile.com/file/7102290321/EMU_3_.jpg http://s1.picofile.com/file/7102290428/EMU_4_.jpg http://s1.picofile.com/file/7102290535/EMU_5_.jpg http://s1.picofile.com/file/7102290856/EMU_6_.jpg البته اموزشی که اینجا میبینید برای نسخه ی قبل تر از این برنامه ای هست که من لینکش رو گزاشتم اما شما می تونید استفاده کنید. .:: بازی های Gamecube ::. شما می تونین از لینک زیر بازی های Gamecube را دانلود کنید. http://coolrom.com/roms/gcn/a از حرف A تا Z و اعداد - - معروفترین بازی های Gamecube که طرفداران زیادی از جمله من داره Mortal kombat هست که چند نسخه دارد. 1- Mortal Kombat Deception 2- Mortal Kombat Armageddon 2- Mortal Kombat Deadly Aliiance .:: بازی های Wii ::. بازی های wii برای دانلود خیلی کمیاب هستند اما برخی از ان ها در لینک زیر موجود هست. wWw.gamer22.ir نظر یادتون نره! تو پست های بعدی بازی های Gamecube رو قرار میدم. هر مشکلی داشتید اینجا مطرح کنید.
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    :: موضوعات مرتبط: Pc , Wii , آموزش+ترفند سایر , ,
    :: برچسب‌ها: اجرای بازی های دو کنسول Wii و Gamecube روی کامپیوتر , اجرای بازی های کنسول Ps2 روی کامپیوتر , اجرای بازی های کنسول Gamecube روی کامپیوتر , اجرای بازی های کنسول Wii روی کامپیوتر ,
    |
    امتیاز مطلب : 5
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 1
    |
    مجموع امتیاز : 1
    مطالب مرتبط با این پست
    می توانید دیدگاه خود را بنویسید


    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    آخرین عناوین مطالب